6 Kasım 2007 Salı

Yine yeni yeniden


İşte yine burdayım, fakat artık özgeçmişimde medeni hali kısmında evli yazıyor. Evlendim 40'ım çıktı, hatta 2 ayı geçti bile.Nasıl geçti anlamadım bu süre. Eve alışmak, çevreye alışmak, evde neyin nerede olduğunu keşfetmekle meşguldüm. Yemek yaptığım ilk gün tencerenin kapağını bulamadığım için pilavı süt kaynatılan uzun saplı çukur bi kapta yapmak zorunda kaldım :)
Evlendikten hemen sonra ramazan ayı geldiği için akrabalarımızı iftara davet ettik, ilk önce halilin anne babası, abisi ve ailesini yemeğe aldık. Yaptığım yemeklerin beğenilmesine çok memnun oldum çünkü bu kadar iyi olabileceğini ben bile tahmin etmemiştim. Daha sonra da benim kuzenlerim geldi. Onların da yemekler konusunda aynı fikirde olmalarıyla keyfim iyice yerine geldi.
Birkaç kez Beyoğlu taraflarına gittik, hafta sonları halille Bakırköy'ü keşfettik. Çevreye ve birbirimize alışmaya çalışmakla geçiyor zaman. İki kişilik bir hayat başladı, şimdilik keyifli. İnşallah ömür boyu böyle sürer.

Hiç yorum yok: