10 Aralık 2007 Pazartesi

Hastayım...

İki gündür feci halde boğazım ağrıyor. Geceleri öksürükle uyanıyorum. İşin ilginç tarafı vücudumda bir kırgınlık yok. Yarın vizite kağıdı hazırlayıp doktora gitmeyi düşünüyorum.
Akşama yemek var nasılsa, biraz yatıp dinlenmem lazım, belki de en klasik çözümü uygulamam lazım. Boğazıma vick sürüp bi bezle sarmak ve battaniyenin altına girip iyice terlemek. Sonrasında sıcak bir duş ve sıcak ıhlamur belki de bana iyi gelir.
İnsanın neresi ağrırsa canı orda oluyor, hasta olduğum zamanlarda hastanede olan insanları düşünüp "küçücük bir şey insanı nasıl da rahatsız ediyor, onlar ne yapsın" diye düşünerek şükrediyorum. Şükretmek için aslında ne kadar çok şey olduğunu unutuyorum bazen, kötü birşey olunca hatırlıyorum, insan olmak böyle birşey galiba :) Birşeyi kaybetmeden değerini anlayamıyoruz. Kıymetini bildiğim şeyleri kaybetmemek dileğiyle, dinlenmeye gidiyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.