18 Haziran 2007 Pazartesi

Bir hafta sonu daha geçti, daha hiçbirşey anlamamıştım oysa...


Bir hafta sonunu daha yalan oldu, zaman mı hızlı geçiyor nedir hiçbirşey anlamadım. Cumartesi günü arkadaşımın annesinin seneyi devriyesi dolayısıyla toplandık, dua edildi sonrasında uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımla sohbet etmek gayet iyi geldi. Oradan biraz erken ayrılıp, İstanbul'dan gelen arkadaşımız Umar'la buluştum. Beraber Tunalı'ya gittik. Kendisine her ne kadar "havyarsız kumpir" ısmarlama sözüm olsa da, o tercihini Ayvalık tostu'ndan yana kullanınca yapacak birşey kalmadı. O tostunu yerken, ben de portakal suyu içerek kendisine eşlik ettim. Sonrasında Mado'ya uğrayarak dondurmalarımızı da yedik ve uzun uzun sohbet ettik. Yürüyerek Tunalı'dan Kızılay'a inip ayrıldık. Ben Dost'a uğrayarak yeni çıkan kitapları inceledim ve kendime hediye bir kitap ve fosforlu kalemler aldım.

Herhalde küçükken hediye olarak hep kitap getiren ve çok sevdiğim bir teyzenin etkisinden midir nedir, kitaplar bana hep hediye gibi gelir. Onların sayfalarını ilk açanın ben olduğumu bilmek, kağıt kokusu her zaman çok hoşuma gitmiştir. En kısa zamanda yeni kitabıma başlıycam, elimde çok az bir bölümü kalan kitabımı bitirince.

Pazar günü de babalar günü dolayısıyla evde babamla beraber vakit geçirdim. Hediye olarak kendisine tavla alınca, yeni tavlamızla büyük bir zevkle uzun süre tavla oynadık.

Halilin babasının babalar gününü de telefonla kutladım, aldığım hediyeyi beğenmiş olması beni daha da mutlu etti.

Bu ara fena halde tatil ihtiyacı hissediyorum, şu anda hamakta uzanmış, cırcır böceklerini dinlesem, buzlu meşrubatımı yudumlasam, sıkılsam denize girsem, çıkıp güneşten bunalsam, tekrar denize girsem, su kuşu olsam, üzerime kumlar yapışsa, saçlarımın rengi güneşte açılsa, ucuzundan deniz gözlükleri alsam onunla denizin dibine bakıcam diye tuttursam ve her seferinde de o gözlüklerin içine su dolup gözlerimi mahfetse, tekne gezisine çıksam, cuppp diye denize atlasam herhalde benden mutlu kimse olmazdı. Bir de deniz yıldızı bulsam şahane olur. Neyse bir müddet daha tatilsiz, geçen sene çektiğimiz fotoğraflara bakarak iç geçiricem. Bir tane de geçen seneden tatil fotoğrafı ekleyeyim de, tatili gelen arkadaşlarla beraber toplu halde iç çekelim.... Fotoğrafta ben ve yeşim olympos'ta mutlu günlerimizde görülüyoruz :(

Hiç yorum yok: