27 Haziran 2007 Çarşamba

Sıcakkk... Daha da sıcak olacak...

Bugün henüz sabah olmasına rağmen acayip bir sıcak var. Son yılların en sıcak günü olacak, mevsim normallerinin 10-12 derece üzerine çıkacakmış. Öğlen saatlerinde bazı şehirlerde 50 derecenin üzerine çıkması bekleniyor. Akşam haberlerinde “bana bir şey olmaz” diyen kaç kişinin sıcak çarpması nedeniyle hastaneye kaldırıldığını izleriz.

Sabah yürüyerek geldim işe, saat çok erken olmasına rağmen acayip bunaltıcı bir hava vardı. Şapka ve gözlüğümü taktım ama ne kadar koruyucu olur o bile şüpheli bu sıcakta.

Şimdiye kadar en sıcak havayı geçen sene Antalya’da hissettim. Sanırım orası 45 derece vardı. Antalya’dan Finike’ye gitmek için minibüs beklerken “şimdi ölücem” hissini gayet net yaşadım. Allah bu sıcakta açıkta çalışanlara yardım etsin. Yan sokakta Pazar kurulmuş bile. Sıcak, soğuk bütün hava koşulları zaten onların üstünden geçiyor. Herkes para kazanmak için birşeylere katlanıyor. Kimi sıcağa, soğuğa, kimi de densiz insanların kaprislerine.

Dün gece müthiş mide ağrısı çektim. Resmen kaburgalarımdan tutup ikiye ayırdılar. En sonunda dayanamadım ve acile gittik. Kocaman bi ağrı kesiciyi iğneyi yiyince ağrım kesildi ve resmen sızdım yorgunluktan. Ağrı çekerken yoruluyorum. Herkese oluyor mu bilmiyorum ama ben ağrım geçince parmağımı bile kaldıramıyorum. Dişlerimi fırçalamaya bile mecalim kalmamıştı. Öylece yattım, şimdi de korkuyorum yine ağrırmı acaba diye. Bugün hafif şeyler yemem lazım, yanımda da talcidim var, sağlık karnemi de aldım. Bir şey olursa hemen acile koşarım yine. Ama inşallah bir şey olmaz.

Hiç yorum yok: